The Art and Craft of PR

The Art and Craft of PR
  • -15%
The Art and Craft of PR
LID Publishing
Stahl Sandra
2018-08-01
128
120 x 180 mm
twarda

Rok wydania: 2018-08-01
Ilość stron: 128
Oprawa: twarda
Format: 120 x 180 mm

9780999187104
Dostępny
44,20 zł 52,00 zł -15%
Brutto
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 52,00 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 44,20 zł

 
This book is built around the idea that PR as a communications discipline has no boundaries. It is the PR professional's manual for creating that specific type of mindset and building the necessary skills to meet today's communications challenges, which include mastery of the fundamentals, cultivating unbridled curiosity and creativity, the art of listening, and never losing sight of business objectives. This book will be highly marketable to PR students and novices looking to break into the industry, and to junior and mid-level PR practitioners interested in learning new skills which they can use to gain a creative edge on thier competition.
Autor
Stahl Sandra
Data wydania
2018-08-01
Ilość stron
128
Format
120 x 180 mm
Okładka
twarda

Informacja o podmiotach odpowiedzialnych

  • Importer Top Mark Centre s.c.
    Urbanistów 1/51, Warszawa, 02-397, PL
    E-mail: sklep@tmc.com.pl
    Telefon: 48 22 428 3014
  • Producent LID Publishing
    15-19 Bloomsbury Way, London, WC1A 2TH, UK
    E-mail: info@lidpublishing.com
    Telefon: 44 (0)20 3567 0541

16 produktów znajduje się w tej kategorii:

Produkt dodany do porównania