Graphic Design: A User's Manual

Graphic Design: A User's Manual
Graphic Design: A User's Manual
Graphic Design: A User's Manual
Graphic Design: A User's Manual
Laurence King
Shaughnessy Adrian
2009-10-19
320
244 x 188 mm
miękka
9781856695916

Brak
53,10 zł
Brutto

This book offers students, novice designers and battle-toughened professionals alike an insider’s guide to the complexities of current graphic design practice and thinking. It contains all you need to know to survive and prosper in the complex, ever-shifting world of graphic design.     Set out in A-Z style and written in a realistic, conversational and insightful way, the book provides advice on the fundamental topics and issues that face designers in their daily lives, looking at everything from kerning to presenting; from budgeting to dealing with rejection; from annual reports to interface design. ’.
Autor
Shaughnessy Adrian
Data wydania
2009-10-19
Ilość stron
320
Format
244 x 188 mm
Okładka
miękka
Produkt dodany do listy życzeń

Strona korzysta z plików cookies, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Kontynuując jej przeglądanie Użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajduje się w Polityce prywatności

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć